با صفر کمتر !!!! به مسافرت داخلی و خارجی بروید !

با صفر کمتر !!!! به مسافرت داخلی و خارجی بروید !


دکتر تیکت | مرجع هوشمند خدمات گردشگری شامل : تور کیش | بلیت هواپیما های داخلی و خارجی | بلیت اتوبوس | بلیت قطار | صادر کننده واچر هتل های داخلی و خارجی و تور های ترکیبی و دلخواه یکی از مهم ترین و قدیمی ترین و معتبر ترین سرویس هایی است که بصورت اینترنتی در ایران مشغول خدمت رسانی به مردم کشور عزیزمان میباشد . دکترتیکت امید دارد با پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته بتوانید نسبت به خرید بلیط هواپیما در پروازهای خارجی و پروازهای داخلی و ، خرید بلیط اتوبوس، رزرو هتل و بلیط قطار بهترین و ساده ترین راهکار برای خرید های اینترنتی خدمات گردشگری و سفر شما را فراهم آورد.
https://drticket.ir

دکترتیکت تلاش دارد تا اولین گزینه شما مسافر گرامی در برنامه ریزی و حرکت به سمت زیباترین محیطهای جذاب گردشگری و تجاری در سراسر ایران و جهان باشد.

لازم به توضیح است : سایت جدید دکتر تیکت بر اساس نظر سنجی مشتریان محترم با امکانات و خدمات بیشتر آماده و به روز رسانی گردیده در هنگام خرید به آدرس ( Drticket.ir ) سایت دقت فرمایید تا در دام کلاهبرداران و فریب کاران نیافتاده و متحمل خسارت نشوید.

ما دکترای فروش تیکت داریم

وب سایت ما : https://drticket.ir 

تورنمنت های فورتنایت(fortnite)

از کجا میتونیم بهترین پلی استیشن4 را خریداری کنیم.
با این وضعیت اقتصادی و دلاری که روز به روز داره بالاتر میره، شرایط سخت، سختتر برای گیمرهای ایرانی میشه و از اونجایی که واقعا داخل ایران کسی به فکر جامعه ی گیمرهای ایرانی نیست پس خودمون باید آستین ها رو بالا بزنیم و فکری به حال همدیگه و جامعه گیمر ها بکنیم.
خیلی از ما گیمرها وسایل گیمینگی داریم که نیازی هم بهشون نداریم یا میخواییم یدونه بهترش رو بخریم پس دنبال این میگردیم که قبلی رو بفروشیم تا جدیده رو بخریم و سیستم گیم خودمون رو ارتقا بدیم. از اونور هم گیمرهایی هستند که خیلی از وسایل گیمی رو نیاز دارن و بدلیل قیمت بالایی که داره نمیتونن تهیه کنن.
اینجا شاید براتون سوال بشه مقدمه اول چه ارتباطی با جمله دوم داره. خب باید بهتون بگم که امروز قصد دارم شما رو با یه اپلیکیشن فوق العاده کاربردی برای گیمرها اشنا کنم. به کمک این اپلیکیشن به راحتی میتونید خرید و فروش گیم و تحهیزات گیمی رو انجام بدید.

سازندگان  اپلیکیشن و وب سایت گیمباز یه تیم جوون از جنس شما گیمرها هستند و دغدغه جامعه گیم رو دارند. گیمباز رو میتوان دیوار گیمرهای ایرانی معرفی کرد پلتفرمی که اختصاصی برای گیمرهای ایرانی ایجاد شده. این یعنی ایجاد شدن بستری برای تمام گیمرهای ایرانی تا بتونن بدون واسطه هر چیزی که میخوان رو بخرن و بفروشن. علاوه بر خرید و فروش شما میتونین در گیمباز از رویدادها و تورنمنت های گیمی با خبر بشین. تورنمنت های فورتنایت(fortnite)، کال آف دیوتی(call of duty)، پابجی(pubg)، رنبو سیکس(rainbow6)، فیفا 2020(fifa2020) یا پس2020(pes2020) و کلی بازی های که شما بخوایین اجرا یا شرکت کنین.

در گیمباز دسته های مخلتف هر کنسول به صورت جزیی ایجاد شده تا شما اگر قصدخرید مثلا هدفون مخصوص PC رو دارین در دسته کامپیوتر بازی در بخش ابزار جانبی تهیه کنین.

دسته های مختلف گیمباز به این ترتیب که براتون میگم هست: پلی استیشن، ایکس باکس، نینتندو و کامپیوتر بازی گرفته تا رویداد های بازی ،گیفت کارت ،گجت ها ، اکانت بازی و سایر موارد.
اپلیکیشن گیمباز مخصوص گوشی ها اندرویدی(Android) هست که شما میتونین برا دانلود از طریق گوگل پلی به راحتی دانلود کنین.

وب سایت گیمباز هم برای گیمرهایی که از گوشی های آی او اس (IOS) یا گیمرهایی که به موبایل  اندرویدی(Android) دسترسی ندارن ایجاد شده.

گیمباز برای اینکه بتونه با شما تبادل بیشتری داشته باشه داخل اینستاگرام هم صفحه ایجاد کرده که اونجا از اخبار مربوط به بازی ها گرفته تا ویدیو های فان و آموزشی و خفن و برگزاری تورنمنت های مختلف فورتنایت، کالاف دیوتی ، رنبو6 و غیره براتون به اشتراک میزاره تا کنار شما باشه شما میتونین با سرچ (Gamebuzz.official)  داخل صفحه اکسپلور اینستاگرام پیداشون کنید.

 خلاصه اینکه گیمرهای برای اینکه روز به روز از قدرت بیشتری داخل ایران برخوردار باشن باید در کنار رقابت رفاقت و همیاری داشته باشن پس حتما پیج گیمباز و اپلیکیشن و سایت گیمباز رو به گیمرهای  دیگه معرفی کنین تا اینجوری با قدرت زیاد بشکافیم بریم جلو برای بدست آوردن روزهای بهتر گیم در ایران.

اپلیکیشن و سایت گیمباز یه سری مزایایی دیگه داره که به صورت خلاصه در ادامه براتون میگم:
درج رایگان آگهی
دارای دسته بندی های متنوع
راحتی و سادگی استفاده از برنامه
بک برنامه تخصصی برای گیمرها
پرطرفدارترین برنامه خرید و فروش بی‌واسطه گیمینگ در ایران
شما میتونین از طریق زیر به گیمباز دسترسی و با ما در تبادل باشین.
پیج اینستاگرام:@gamebuzz.official
لینک دیسکورد:https://discord.gg/dReKuuh
 

چگونه با ارسال اس ام اس خدمات با کیفیت تری ارائه بدهیم؟

چگونه با ارسال اس ام اس خدمات با کیفیت تری ارائه بدهیم؟

76t1_b6.jpg

اگر از بازاریابی پیامکی به نحوه صحیح استفاده کنید، علاوه بر اینکه به مشتریان خود دسترسی پیدا می کنید، آن ها را مشتریان دائمی خود می کنید.

اگر شما کسب وکاری راه اندازی کرده اید که قصد توسعه وگسترش آن را دارید و نیاز به تبلیغ دارید، ما به شما پنل ارسال اس ام اس را معرفی می کنیم.

با توسعه روز افزون تکنولوژی و رسانه های اجتماعی در بین افراد جامعه، دیگر به صورت معمول قادر به انجام امور جاری زندگی

خود نیستیم.

یکی از این تکنولوژی ها سامانه پیامکی است. بهترین راه و وسیع ترین راه برای تبلیغ کسب وکار های کوچک و بزرگ و نوپا، استفاده از پنل ارسال اس ام اس می باشد.

این روش با کم ترین هزینه و با سرعت بیشتر و همچنین امکان ارسال اس ام اس انبوه، شما را در رسیدن به هدف یاری می کند.

شما می توانید بازدهی فعالیت های بازاریابی تان را  با پنل ارسال اس ام اس اندازه گیری کنید و تأثیر ارتباط با مشتریان را بررسی کنید.

می توانید از طریق ماژول انتقادات و پیشنهادات،این امکان را به مشتریان بدهید که نظراتشان را از طریق ارسال پیامک اعلام کنند.

این امر باعث می شود شما به یک پله جلوتر حرکت کنید، زیرا با انتقادات و پیشنهادات سازنده می توانید به مزیت رقابتی دست پیدا کنید.

در این سامانه میتوانید به جای شماره از نام تجاری استفاده کنید و باعث ماندگاری نام تجاری کسب و کار تاندر ذهن مشتریان خود شوید.

به همین سادگی نام برند خود را بر سر زبان ها بیاورید.

مدیران و صاحبان کسب و کار چگونه از پنل ارسال اس ام اس استفاده میکنند؟

ما همیشه به صاحبان مشاغل توصیه می کنیم که برای توسعه و پیشبرد اهداف خود از پنل ارسال اس ام اس استفاده کنند، در حالی که مشتریان نیز می توانند از مزایای پنل ارسال اس ام اس، بهره مند شوند. چگونه؟

با دریافت پیامک، از تخفیف ها و پیشنهاد های اختصاصی مطلع می شوند و با برند مورد علاقه خود راحت تر و سریعتر ارتباط برقرار می کند و این راهی است برای وفادار کردن مشتریان.

ما در تلاش هستیم تا با استفاده از پنل ارسال اس ام اس، فرهنگ استفاده از پیامک را در کشور توسعه دهیم، این تلاش ما قطعاً به صاحبان کسب وکار در جهت ارائه خدمات بهتر به مشتریانشان کمک قابل توجه ای خواهد کرد.

استفاده از پنل ارسال اس ام اس در موارد غیر تبلیغاتی

علاوه بر استفاده از پنل ارسال اس ام اس برای تبلیغات، برای موارد غیر تبلیغاتی هم می توان استفاده کرد برای سازمان هایی که به دنبال ارائه خدمات هستند، مانند بیمارستان ها، نمایندگی بیمه، مراکز مذهبی و مساجد، مدارس، دانشگاه ها .

در تمامی مواردی که نام برده شد، اکثر مشتریان دائمی هستند یا حداقل برای یک بار به این مراکز مراجعه کرده اند.

از طریق پنل ارسال اس ام اس، اطلاعاتی در زمینه سلامت و رعایت بهداشت و یا تخفیف در ارائه خدمات، می توانید ارسال کنید.

با استفاده از سامانه ارسال و دریافت پیامک، بهترین بازخورد پیامک های ارسال شده را دریافت می کنید:

ارائه بخش نظر سنجی در مورد خدمات ارائه شده در بخش های مربوطه با پنل ارسال اس ام اس

با استفاده از سامانه پیامکی، از مشتریان خود بخواهید که انتقادات و پیشنهادات خود را به صورت مستقیم با مدیریت یا مسئول مربوطه در میان بگذارند.

ایجاد صندوق انتقادات و پیشنهادات هوشمند در بخش های مختلف بیمارستان، برای سهولت در ارسال پیامک

با کمک پنل ارسال اس ام اس این امکان را به مشتریان خود بدهید که پیشنهادات و انتقادات مربوط به نحوه برخورد پرسنل بیمارستان و کادر درمانی و همچنین پرسنل امور اداری را با این روش بیان کنند.

علاوه بر اینکه می توان به وسیله پنل ارسال اس ام اس، از نظرات مشتریان جویا شد، می توان نظرات پرسنل و کادر اداری را در مورد رفتار ارباب رجوع نیز جویا شد.

ارسال انبوه با پنل ارسال اس ام اس چه مزایایی دارد؟

با در اختیار داشتن پنل ارسال اس ام اس می توانید به شماره های منطقه مورد نظر و یا شماره های شهر و استان های سراسر کشور پیامک ارسال کنید.

شماره های همه ی شهر ها و مناطق مختلف کشور در سامانه پیامکی ثبت شده است و شما می توانید به راحتی به تمامی شماره ها پیامک ارسال کنید.

سرعت بالای ارسال پیامک یکی از مزایای مهم  است که کار را برای ارسال اس ام اس انبوه راحت تر می کند.

ماندگاری پیامک در گوشی همراه  یکی از مهمترین مسایل است.

اس ام اس فضای زیادی را احاطه نمی کند و هیچ زحمتی برای نگه داری ندارد، پس تنها کاری که شما باید انجام دهید، این است که از محتوای مناسب استفاده کنید تا برای مخاطبان جذابیت داشته باشد.

تنوع در انتخاب مخاطب یکی از مواردی هست که در هدفمند کردن تبلیغات تاثیر مثبت دارد.

با استفاده از یک سامانه پیامکی میتوانید مخاطبان را با دقت تفکیک کنید.

می توانید با استفاده از سامانه پیامکی به تمام مناطق شهرهای بزرگ، پیامک ارسال کنید.

قابلیت ارسال پیامک انبوه به اصناف، پزشکان، اساتید دانشگاه، ارگان های دولتی، بیمارستان ها و …،

 با داشتن پیش شماره مربوط به استان یا شهر مورد نظر می توانید با استفاده از سامانه پیامکی، پیامک ارسال کنید.

می توانید شماره های مخاطبان خود را در دسته بندی های مختلف تنظیم کنید تا در زمان ارسال پیامک انبوه، سریعتر ارسال کنید.

همچنین با استفاده از پنل اس ام اس می توانید مناسبت های ملی را به صورت ارسال پیامک انبوه، ارسال کنید.

با امکانات پنل ارسال اس ام اس ما هرگز در بازاریابی خود شکست نخواهید خورد.

اگر هنوز هم پنل ارسال اس ام اس ندارید، با توصیه های ما، به همراه داشتن پنل ارسال اس ام اس در کسب و کار خود فکر کنید.

منبع: وبسایت پنل پیامک مدیانا

اجرای طرح نقاشی ساختمان

اجرای طرح نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان و رنگ آمیزی قسمت‌های مختلف منزل با استفاده از رنگ‌ها و طرح‌های متنوع صورت می‌گیرد. یکی از آسان ترین روش‌های تغییر دکوراسیون و طراحی داخلی منزل تغییر رنگ و هماهنگی نقاشی ساختمان در بخش‌های مرتبط به هم است.

امروزه خدمات نقاشی ساختمان با استفاده از رنگ‌های پلاستیک، اکریلیک، پتینه ،روغن و ... برای فضاهای مختلف قابل اجرا می‌باشد. از این رو استقبال افراد از رنگ آمیزی و نقاشی ساختمان برای ترمیم و بازسازی رنگ دیوار و سقف منزل از دلایل اصلی رواج آموزش نقاشی ساختمان به سبک مدرن و جدید می‌باشد.

 

نقاشی ساختمان خصوصا برای نقاشی اتاق‌های کودک،خواب، کار، نشیمن و آشپزخانه باید توسط نقاشان متخصص و آموزش دیده صورت گیرد. بازار آنلاین "خدمت از ما" با در نظر گرفتن روش‌های نقاشی ساختمان مدرن شرایط را برای یافتن افراد متخصص و دسترسی به نقاشان با تجربه در زمینه نقاشی ساختمان برای افراد متقاضی فراهم آورده است.

قیمت نقاشی ساختمان تهران

پس از انتخاب سبک نقاشی ساختمان که می‌تواند نقاشی ساختمان مدرن، کلاسیک، فانتزی و ... باشد، قیمت نقاشی ساختمان تهران از اهمیت بالایی در بین افراد برخوردار استقیمت نقاشی ساختمان سال ?? بر اساس تعرفه کلی و با توجه به نوع نقاشی ساختمان و متراژ ساختمان در نظر گرفته شده است.

قیمت نقاشی ساختمان در تهران علاوه بر سبک نقاشی و نوع رنگ مدنظر متراژ ساختمان، نوع رنگ مصرفی، نوع کار، ابزار به کار رفته روی دیوارها و... وابسته است. بعنوان مثال هزینه نقاشی دیوار با رنگ روغن با هزینه رنگ آمیزی آن با رنگ اکریلیک متفاوت می‌باشد.

 

برای دریافت قیمت دقیق نقاشی ساختمان و اطلاع از اینکه تعرفه و قیمت نقاشی ساختمان سال ?? در مناظق مختلف تهران چقدر می‌باشد، در سایت و اپلیکیشن "خدمت از ما" ثبت سفارش کنید. با انجام این کار نقاشان و کارشناسان رنگ آمیزی و نقاشی ساختمان تهران با شما در ارتباط بوده قیمت تخمینی درخواستتان را با شما در میان می‌گذارند.

 

انواع نقاشی ساختمان در تهران

انواع نقاشی ساختمان در تهران بر اساس تکنیک‌های جدید رنگ آمیزی منزل (روش استنسیل، استفاده از الگوها،

روش بافت‌دار کردن، رنگ سایه روشن، تکنیک پاششی و ...) و نوع رنگ انتخابی برای نقاشی ساختمان (رنگ بلکا، اکریلیک، روغنی، مولتی کالر و ...) و همین طور محل رنگ آمیزی ساختمان تعیین و اجرا می‌شود.

نقاشی ساختمان کودکانه برای رنگ آمیزی اتاق کودک با سبک‌های جدید و خاص، نقاشی اتاق نشیمن با تکنیک‌های نقاشی با اسفنج، پارچه و ایجاد طرح نقاشی بر روی دیوار و سقف، نقاشی ساختمان مدرن بر اساس رنگ‌های پوششی و سبک جدید نقاشی مثل تلفیق پتینه با رنگ و مواردی از این قبیل را می‌توان بخشی از انواع نقاشی ساختمان بر شمرد.

 

دسترسی به افراد متخصص در نقاشی ساختمان غرب تهران برای اجرای سبک و انواع نقاشی ساختمان اصلی ترین گام در دریافت خروجی مطلوب از رنگ آمیزی ساختمان است. "خدمت از ما" با ایجاد بستر کاربری و مطمئن این امکان را برای کاربران ایجاد کرده است که پس مشاهده پروژه‌های قبلی نقاشی ساختمان و نظریات دیگر کاربران در خصوص نتیجه‌ی کار آنها بهترین نقاشان را انتخاب کنند.

 

خدمات نقاشی ساختمان تهران

تنوع خدمات نقاشی ساختمان در تهران از مهمترین دلایل تمایل افراد به انتخاب این روش تغییر دکوراسیون در هنگام بازسازی قسمت‌های مختلف منزل است. استفاده از رنگ‌های متنوع و جدید و همین طور طرح نقاشی ساختمان با استفاده خلاقیت و ایده پردازی نقاشان متخصص از بارزترین خدمات نقاشی ساختمان در تهران است.

 

چندین سبک و خدمات رایج نقاشی ساختمان که امروزه برای رنگ آمیزی قسمت‌های مختلف منزل و هماهنگی بین بخش‌های مختلف ساختمان در نظر گرفته می‌شوند بر اساس موارد زیر قابل معرفی است:

نقاشی ساختمان به سبک پتینه کاری

ایتفاده از رنگ بلکا برای نقاشی ساختمان

نقاشی در و پنجره و نرده‌ها در تهران

کاربرد رنگ روغن برای نقاشی ساختمان تهران

استفاده از رنگ پلاستیک در نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان با غلطک و قلمو در تهران

زیرسازی بتونه‌ کاری دیوار و سقف برای کیفیت بهتر نقاشی ساختمان

اجرای طرح نقاشی ساختمان با رنگ‌ آمیزی و نقاشی دیوار و سقف

 

برای دسترسی به بهترین نقاشان ساختمان در تهران در اپلیکیشن و سایت "خدمت از ما" ثبت سفارش کرده و در کوتاهترین زمان ممکن با بهترین و متخصص ترین افراد در نقاشی ساختمان تهران در ارتباط باشید.

 

منبع: https://basc.berkeley.edu/author/khedmatazma/