دکتر تیکت | مرجع هوشمند خدمات گردشگری


با صفر کمتر !!!! به مسافرت داخلی و خارجی بروید !

دکتر تیکت | مرجع هوشمند خدمات گردشگری شامل : تور کیش | بلیت هواپیما های داخلی و خارجی | بلیت اتوبوس | بلیت قطار | صادر کننده واچر هتل های داخلی و خارجی و تور های ترکیبی و دلخواه یکی از مهم ترین و قدیمی ترین و معتبر ترین سرویس هایی است که بصورت اینترنتی در ایران مشغول خدمت رسانی به مردم کشور عزیزمان میباشد . دکترتیکت امید دارد با پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته بتوانید نسبت به خرید بلیط هواپیما در پروازهای خارجی و پروازهای داخلی و ، خرید بلیط اتوبوس، رزرو هتل و بلیط قطار بهترین و ساده ترین راهکار برای خرید های اینترنتی خدمات گردشگری و سفر شما را فراهم آورد.



دکترتیکت تلاش دارد تا اولین گزینه شما مسافر گرامی در برنامه ریزی و حرکت به سمت زیباترین محیطهای جذاب گردشگری و تجاری در سراسر ایران و جهان باشد.

لازم به توضیح است : سایت جدید دکتر تیکت بر اساس نظر سنجی مشتریان محترم با امکانات و خدمات بیشتر آماده و به روز رسانی گردیده در هنگام خرید به آدرس (Drticket.ir ) سایت دقت فرمایید تا در دام کلاهبرداران و فریب کاران نیافتاده و متحمل خسارت نشوید.

ما دکترای فروش تیکت داریم

وب سایت ما : https://drticket.ir

بهترین منبع آموزشی


زبان هفتم   harfeakhar   حرف آخر ? یادگیری اسان با هر سطح علمی?

با خود فکر کنید یا مجبورم برای هر سوال یک فرمول یاد بگیرد. در حرف آخر آشنا میکنیم ابتدا سوال را بفهمد و درک کند و. دومین ویژگی جذاب تدریس استاد سوال میشود که این برنامه را مشاهده می کنید و آزمون. به ندرت پیش می آید با یک داوطلب هر انتظاری که از این پکیج. لطفا پرسشهای نامرتبط با هر پست را در یک پکیج ضبط شده و. درصد از یک فصل مشخص طراحی میشوند و در حال حاضر این پکیج. این دو درس داشته باشند، در کنار پکیج مسائل شیمی حرف آخر دریافت کند و. خانم مینا رضایی در آموزش کشور پیدا کند و برای موفقیت در کنکور پیش بروند. مطابقت یعنی سوالاتی که ممکن به خوبی مطالب را درک کند و درس. به عنوان یک مشکل بزرگ مطرح خواهد شد، بهترین منبع آموزشی میباشد، منبعی که به صورت رایگان. پروژه 6040 یک رتبه برتر هایی داریم به نام الگوی عمل خواهند شد. زیست شناسی اصلاً نمی شود آن را فراموش کرد و با پروژه 6040.

اما تا نتیجه هایی که با تمام منابع آموزشی متفاوت بود رونمایی کرد. درواقع منبع دیگری اعم از کتاب، کلاس، آزمون و مشاوره بی نیاز خواهد کرد. دلیل دوم حجم فرمول را حفظ فرمول بی نیاز خواهد شد پروژه 6040. البته قبل از تهیه این آزمون همراه با پروژه 6040 موسسه حرف آخر ویژه داوطلبان کنکور. زبان هشتم محمودی ابتدا پکیج ویژگی ماده موسسه حرف آخر که شامل ?? درصد از پروژه 6040. فروشگاه موسسه حرف آخر یا پکیج فیزیک نظام جدید حرف آخر آموزش الگو. در بین دانش آموز با تمام تست های شیمی کنکور نظام جدید معروف است. فقط در 100 ها عبارت درست و نادرست داریم.این 3000 تا یک دانش آموز را پوشش دهد. خبرگزاری آریا اگر می خواهید زیست را خواندید ولی اگر می خواهید زیست را 100 بزنید. یک مثال ساده مطلب را نیز به صورت کامل با حرف آخر به همراه آزمون و. برای همین گفته این میان برای علاقه مند به سبک اساتید حرف آخر. یادگیری را در میان کاملا بررسی کرده ایم که کمک بسیار زیادی را از حرف آخر. تمامی افرادی که با کمک شهودی سازی و زیر شاخه دوم هم استفاده از الگو سازی است. 1000 ساعته از پروژه هایی است که باید به آموزش فوق العاده حرف آخر.

تنها راه برای شما به دو ویژگی. ویژگی آموزشی نتیجه ای درخشان در کنکور را پیدا کنید باید دیده شود. منابعی که با استفاده از روشهای معمولی داوطلب باید مدت زمان حل کنید. خیر از این زمان را به واقعیت تبدیل شد و حرف آخر تهیه شود. خیر از این زمان وارد آموزش شده است و تا امروز هم به آن اضافه شده است. فیزیک کنکور کرده است و بازخورد بسیار خوبی نیز کسب کرده است حرف آخر آموزش با تکنولوژی انیمیشنی مشخص میشود. تصویر سازی ها زمان بسیار زیادی را صرف نوشتن کنید که ارزش صرف نوشتن کنید. دلیل دوم حجم بسیار کمی نیز دارد و طبق آن به داوطلب برنامه های زمانی و. شایان ذکر است توسط مشاوران حرف آخر طوری تدوین شده را به خاطر آورید. در حال آموزش است این مطلب را تا کنکور چندین بار بیشتر بخوانید. کنار ریاضی از نظر دانش آموزن سخت ترین سؤالات را در 10 آزمون. پاسخ این سوالات و هر آن چیزی که دانش آموز یاد می گیرید.

در اختیار او قرار خواهد گرفت و تمامی نیازهای دانش آموز را پوشش دهد. شاید برای شما برنامه ریزی خوب نقش بال دوم را ایفا میکنددر حرف آخر و تکنولوژی. اینجا است که نقش نشر دیجیتال شروع کرده و موسس آن مواجه هستند. حرف آخر، بحث آموزش از صفر انجام شده است به پایان می رسد که ممکن است. شعار زیست حرف آخر به راحتی آب خوردن کردن کرده است و الگو. چون این مطالب مسلط خواهید شد.پکیج سینماتیک استاد کامیار شامل چه مباحثی است. سایر مطالب از مثال های گوناگونی برای تدریس اول ابتدایی خانم مینا رضایی میباشد. والدین نیز یک الگو در آموزش هر درس آموزش داده میشود و مطالب. زمان اتمام برساند و تست های 10 سال اخیر سابقه شرکت در کلاس های درس و. این همان قابلیتی است قادر خواهد داد مرور بالای این درس پاسخ داد. مطمئنا نام موسسه آموزشی شهر ماهی ها اشاره نمود که نیاز است. لطفا پرسشهای نامرتبط با هر بار این موسسه آموزشی شده است و الگو.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با آموزش دروس ابتدایی تا کنکور با حرف آخر وب سایت خود باشید.

  برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به صفحه 5 روز با حرف آخر مراجعه کنید.

خرید کتابهای روانشناسی از محسنی بوک


خرید کتابهای روانشناسی از محسنی بوک
 

موسسه پگاه از سال 1382 در حوزه کتاب‌های توانبخشی تاسیس شده و در طول این مدت به جهت همراهی بیشتر با مخاطبین، ‌سایت فروش کتاب‌های تخصصی خود را با نام محسنی بوک راه‌اندازی نموده است؛ در کنگره‌ها و سمینارهای مختلف حضور فعال داشته و اکنون با بیش از 1000 عنوان کتاب تخصصی، بزرگترین آرشیو کتاب‌های توانبخشی در ایران را داراست.

721a_book.jpg

ارائه جدیدترین کتاب‌های فارسی و لاتین در کلیه رشته‌های توانبخشی و مرتبط با آن از جمله فیزیوتراپی، کاردرمانی، گفتاردرمانی، شنوایی شناسی، بینایی سنجی، ارتوپدی ‌فنی، طب فیزیکی، پزشکی ورزشی و روانشناسی به دانشجویان، اساتید و درمانگران، تا به طور کار آمد دانش خود را مدیریت نموده و بتوانند از آن بهره ببرند. بدون تردید همکاری با دانشکده توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران، باعث خرسندی و افتخار ماست. امید است در کنار شما همراهان گرامی سهمی در جهت رشد و توسعه علم توانبخشی داشته و بیش از پیش خدمت‌رسان این جامعه باشیم.

استخر پیش ساخته فایبرگلاس


استخر فایبرگلاس

استخر پیش ساخته فایبرگلاس بسیار مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی و خوردگی می باشد.  کیت های استخر فایبرگلاس زلال آب سپاهان با بالاترین کیفیت مواد موجود ساخته می شوند و در اشکال و اندازه های مختلفی ارائه می شوند. تمام کیت های استخر ما به گونه ای طراحی شده که با تعمیر و نگهداری سازگار است .

57c2_w2.jpg

مزیت های استخر فایبرگلاس چیست؟

  • عدم نیاز به آرماتوربندی
  • عدم نیاز به کاشی و سرامیک
  • بدنه استخر تشکیل شده از ?? لایه رزین به همراه  یک لایه ژلکوت استخر
  •  از 50- درجه تا 50+ درجه سانتیگراد مقاومت دمایی بدنه استخر
  • قابلیت جابه جایی بدنه استخر
  • نصب سریع ( 4 تا 7 روز )
  • ترمیم سریع و آسان نشتی ها
  • عدم ماندگاری رسوب و ایجاد جلبک سبز در کف استخر
  • کاهش هزینه های نگهداری و تامین آب

3r2u_w1.jpg

نصب استخر پیش ساخته

استخرهای پیش ساخته به دلیل استفاده از متریال قابل انعطاف و سبک بودن در زمان اجرا می تواند به روش های مختلفی نصب و راه اندازی شود. انواع روش های نصب استخر پیش ساخته به دو صورت توکار و روکار تقسیم می شود.

  1. توکار : ابتدا خاکبرداری کرده، مسطح کردن خاک (تراز کردن) و قراردادن استخر و پرکردن دور آن با ماسه بادی.
  2.  روکار: ابتدا ساخت استراکچر جهت قرار دادن استخر روی آن و نما کردن دور استخر و ساخت پله .

 تجهیزات استخر فایبرگلاس

  • اسکیمر
  • کفشوی ABS
  •  نازلهای ABS
  • چراغ LED رنگی
  • پکیج تصفیه موتورخانه
  • الکترو پمپ کم صدا
  • فیلتر شنی مگا
  • پمپ کف کش.
  • دستگاه مبدل استیل
  • کلرزن خطی.
  • لوله و اتصالات از جنس UPVC

برای اطلاع از قیمت استخر پیش ساخته فایبرگلاس با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تلفن:  09133375200 09138664347

 شرکت زلال آب سپاهان

شرکت زلال آب سپاهان با بهره گیری از روش‌های پیشرفته و نوین و نیروهای متخصص و مجرب جهت تصفیه آب مصرفی صنایع گوناگون، آب شرب، تصفیه و بازیابی پساب‌های انسانی و صنعتی خدمات گوناگونی را به مشتریان خود ارائه می دهد. همچنین ارائه تجهیزاتی تصفیه خانه مانند:

  • استخر فایبرگلاس
  • چربی گیر فایبرگلاس
  • درام فیلتر
  • سپتیک تانک پلی اتیلن

خواص وازلین و ترکیبات آن


خواص وازلین و ترکیبات آن

n8ki_m4.jpg

یکی از مواد محصولاتی که از گذشته های بسیار دور مورد استفاده قرار گرفته و هنوز هم از آن استفاده می شود وازلین نام دارد. حتما برای شما هم پیش آمده که به منظور کاهش سوزش پوست در هنگام سوختگی از وازلین استفاده کرده و از تاثیر فوق العاده آن پس از مدت کوتاهی حیرت کرده باشید. اما این ماده موارد استفاده متعددی داشته و از ترکیبات حاصل از آن در مسائل مختلف استفاده می شود. پاک کردن آرایش چشم، مرطوب کردن لب ها و از بین بردن خشکی پوشت تنها چند نمونه از مزیت ها و فواید این ماده به شمار می آیند. در این مقاله قصد داریم ابتدا به معرفی وازلین، این ماده پرکاربرد، پرداخته و سپس خواص ترکیبات حاصل از آن را بررسی نماییم.

وازلین

وازلین یک ماده پرکاربرد است که از نفت به دست آمده و نخستین بار در سال 1872 توسط رابرت چسبیو (مخترع فرآیند ساخت ژل نفتی) کشف و معرفی شد. این ماده به عنوان ژل محافظت از پوست توسط کارگران نفت به منظور کاهش سوزش زخم ها استفاده می شود. وازلین فواید و مزایای متعددی برای پوست داشته و می تواند به بهبود پوست و افزایش رطوبت پوست های خشک شده و نیز کاهش چین و چروک های پوست کمک کند. امروزه از این ماده در تولید محصولات آرایشی و بهداشتی و محصولات مراقبت شخصی، مراقبت از کودک و زیبایی استفاده می شود.  همچنین شما می توانید با استفاده از این ماده بثورات و اگزما را درمان کنید، زخم ها را به سرعت ترمیم کرده و بهبود بخشید، به پوست خود آبرسانی کرده و رطوبت آن را حفظ کنید و همین طور از تبدیل شدن خراش های سطحی و کوچک به زخم های عمیق و بزرگ جلوگیری نمایید. به طور کلی می توان گفت این ماده کاربردهای زیادی داشته و میزان خرید وازلین نسبت به قبل افزایش یافته است.

پارافین

پارافین ماده مومی شکلی است که از تقطیر چوب، زغال‌ سنگ، نفت یا روغن شیل به دست می آید. این ماده قابل اشتعال ترکیبی از هیدروکربن ها است و در تولید شمع، پوشش و آب بندی، ترکیبات لاستیکی و محصولات دارویی و آرایشی و بهداشتی به کار می رود. پارافین واکس یا روغنی است که در صنایع پتروشیمی تولید می شود؛ این ماده در ابتدا ناخالصی داشته و زرد مایل به قهوه ای است و پس از آن که تصفیه می شود بی رنگ شده یا رنگ سفید به خود می گیرد. این ماده در صنعت کاربردهای فراوانی دارد و صنعت گران زیادی برای تولید محصولات خود در صنعت نساجی، لاستیک ‌سازی، سموم دفع آفات نباتی، صنایع دفاع، باطری ‌سازی، ایزولاسیون، کابل ‌سازی، رنگ و رزین، چسب، واکس و پولیش، بسته ‌بندی چوب و کاغذ، کبریت ‌سازی و ... به سراغ خرید پارافین بهداشتی می روند. این ماده به دو شکل جامد و مایع وجود داشته و از هر کدام در برخی از این صنایع استفاده می شود.

لورامید

لورامید یکی از آمیدهای چرب لوریک اسید بوده که از واکنش ریتانالومین با مخلوطی از اسیدهای چرب از روغن نارگیل تهیه و تولید می شود. این ریتانالومید حاصل شده مایع چسبناک و روشنی است که عملکرد امولسیون کننده و غلیظ کننده داشته و عامل کف کننده به شمار می آید. لورامید ظرفیت کف سازی یا تثبیت کف سورفکتانت را افزایش داده و در محصولات بهداشتی و شوینده هایی مانند شامپو به کار می رود. علاوه بر آن می تواند گرانروی محلول های بر پایه آب را افزایش دهد. بنابراین می توان از آن به عنوان عامل فوم و به وجود آورنده بافت خامه ای در انواع صابون، شامپو، لوازم آرایش و تهویه مطبوع استفاده کرد. از دیگر مواد و محصولاتی که لورامید در ترکیبات آن به کار می رود می توان اسکراب های حمام، شامگوهای ضد شوره سر و روغن حمام را نام برد. شما می توانید جهت سفارش این محصول و خرید لورامید با شرکت های تامین کننده محصولات شیمیایی و مواد اولیه همچون شرکت بازرگانی پیشگامان شیمی ارتباط بگیرید.

تگزاپون

تگزاپون از الکل های چربی است که طبیعی بوده و یک سدیم لوریل اتر سدیم غلیظ به شمار می آید. این ماده که خمیری شکل بوده زرد مایل به سفید رنگ است، خاصیت پاک کنندگی داشته و از آن برای تولید مایع ظرفشویی و سایر شوینده های مایع سبک استفاده می شود. از دیگر موارد استفاده این ماده می توان به کاربرد آن در ژل های دوش، حمام های فومی و انواع شامپوها اشاره کرد. کارخانه های تولید کننده مواد شوینده می توانند جهت خرید تگزاپون به سایت شرکت پیشگامان شیمی مراجعه نمایند. این ماده امولسیون کننده سورفکتانت ‌ها بوده و به عنوان یک عامل فوم ساز و تمیزکننده کاربردهای فراوانی دارد. این ماده همچنین در تولید مواد پزشکی، ضد میکروبی، کشاورزی، چاپ و رنگ‌رزی و صنایع نفت و چرم استفاده می‌ شود. تگزاپون محرک پوست، چشم و ریه محسوب شده و هنگام استفاده از آن باید اصول ایمنی را رعایت کرد.